Subtitrări pentru filmele și serialele din genul Groază - pagina 288 din 289
-
Faust (1926)
„Ultimul film german al lui Murnau, Faust, amestecă influențe picturale precise, marile teme ale romantismului german și ale expresionismului și preocupările atât tematice cât și estetice ale autorului." Joel Magny, 2006 („Petit Larousse des films")
Regia: F. W. Murnau2 08.1 -
Povestea Doctorului Pyckle, un respectat om de stiinta britanic, ce cauta cu sarguinta combinatia corecta de stubstante chimice pentru o puternica potiune.
Regia: Joe Rock, Scott Pembroke0 06.3 -
The Lost World (1925)
Prima adaptare pentru marele ecran, a clasicei nuvele semnata 'Arthur Conan Doyle', despre un taram unde creaturile preistorice sunt la ele acasa...
Regia: Harry O. Hoyt6 07.0 -
Nosferatu (1922)
Ecranizare după romanul Dracula de Bram Stoker, subintitulat o simfonie a ororii, filmul redă confruntarea dintre un tânăr om de afaceri dintr-un orășel german și contele Orlock, alias Nosferatu, stăpânul-vampir al unui castel din Carpați...
Regia: F. W. Murnau5 07.9 -
The Phantom Carriage (1921)
Căruța fantomă
Conform unei vechi legende scandinave, in noaptea Sfantului Silvestru - cea din urma din an -, Caruta Fantoma, incarcata cu sufletele pacatosilor, isi schimba vizitiul cu ultimul nelegiuit care moare in anul respectiv. Silit sa-si rememoreze toate...
Regia: Victor Sjöström6 08.0 -
The Parson's Widow (1920)
Văduva preotului
Un tânăr este ales paroh al bisericii dintr-un sat, fiind obligat să se însoare cu văduva predecesorului său. Dar el este deja logodit cu altă femeie.
Regia: Carl Theodor Dreyer2 07.1 -
The Golem (1920)
Golem
"Versiunea aceasta supravietuieste nu numai ca un film de groaza in germene, ci, mai ales, ca un exercitiu de stil singular (...) Tensiunea majora consta in discrepanta dintre fantasticul tratat ca subiect si felul, adesea ametitor, in care...
Regia: Paul Wegener, Carl Boese2 17.2 -
The Cabinet of Dr. Caligari (1920)
Cabinetul doctorului Caligari
"Expresionismul în film cunoaşte mai multe etape până la expresionismul total în care fizionomia şi mimica obiectelor este tot atât de vie şi demonică asemeni omului din film." - Bela Balazs - 1947 (Arta filmului)
Regia: Robert Wiene7 08.0